Saturday, March 24, 2012

Çözümsüzlüğüm


 Seviyorum oynamayı
kelimelerle
ezip büzmeyi
                   çekip çevirmeyi
topaç gibi
          fırdöndü
                   fırlatmayı
fay hattına batmayı
          depremleşmeyi
                   seninle

seviyorum
barbut atmayı
          çift kapı kapatmayı
düşeşlemeyi
          şeşbeşle kaçmayı
aniden
          diz çökmeyi
                   dizine yatmayı
sereserpe

seviyorum
          şahlamayı
                   matlamayı
martlamayı miyavlamayı
kedice
ip atlamayı
          idamlık
                   mapus yatmayı
gözlerine kapanıp
          batmayı
                   günlerce

seviyorum
defterini dürmeyi
          argolaşıp
          bamteline basmayı
          basbayağı
bayağılaşanı

seviyorum
breh more
keyfe gelip
nara atmayı
çamura batmayı
enseyi karartmayı
hallice
halilim

sevgi diyorum
hani dört köşe
          sekiz bucak
kucak kucak
yumurcak
örselenmemiş
kavağa çıkmış
boyluboyunca

seviyorum
          sevişmeyi
                   delice
dellenip elenmeyi
yarışa soyunup
belenmeyi
tellice turnam
          buralarda durmam
demeye getirmeyi
          yutkunup
          utkulanmayı
          ufuksuz
          yola düşmeyi
          pusulasız
          yelkenlenmeyi okyanusları
bir solukluk durup
          geri baklamayı
          takılı kalmayı
oltasına gözlerinin
          istavritleşmeyi
seviyorum amma velakin
          ölümlerden yaşam beğenmeyi
          sevemedim
karagözlüm
sürmelim
belalım
var mı bundan ötesi
duruş
durak
ırak
bırak deyerum
bırak

var git deyorum
          bal gözlüm
          kovanlaşmadan
kovalaşmadan nar çiçekleri
solmadan dalında badem
sararmadan leylaklar
dönmeden leylekler
göçürülmeden yuvalar
yıkılmadan isli bacalar
sarılmadan yaralar
yürek dolu
acılar sağalmadan
var git deyorum
          saat geceyi vurmadan
          onikiden
al git deyorum
          ayırıp başımı gövdemden
          başım
gözün
          üstüne
          takılı kalsın
          tam takır

sür beni
          bin bilinmeyenli
denkleme
çöz beni çözümsüzlüğüm
          kör düğüm
                   kaldığım
bu yerden
yeter!

Volkan Kemal