Thursday, March 22, 2012

Adsiz vesaire

benim adıma doğmayanlar
benim adıma yaşadı
yaşasın!

benim adıma yedi içti
sevdi
sevindirdi
üredi
üretti
türetti
tüketti
tükürdü
yapıştırdı
pulladı
yolladı
sahipsiz

benim adıma düşündü
karar verdi
yüceldi
erkleşti
erkekleşti
yattı
yataklaştı
yaltaklaştı
babalaştı
basbayağı
bosbıyığı

benim adıma okuyan
adıma diploma aldı
tezlendi
tazelendi
adaylandı
oskar
koza
benim adıma yazdı
çizdi
dizdi
öykü
roman
şiir
tarih
tekerrür demedi
sahnelendi alkış aldı
ödüllendi
bozdu
tozdu
tozuttu
ama beni unuttu
raflarında kitaplığın

benim için
ne sevdi sevişti
ne üretti
ne de paylaştı
ne vergi verdi
ne askere gitti
ne de öldü
ama öldürdü
gazi oldu
madalya
büst
üst edindi
tunçtan
mermerden
alçıdan

benim adıma bir tek ben kaldım
benimle ölecek
benimle gömülecek
gömütleşecek
adsız
vesaire

Volkan Kemal