Wednesday, April 25, 2012

Gözlerimi istedi


 Gözlerimi istedi
verdim
                    göremedi yüzümü
                             özümde
ellerimi istedi
          tuttum
koptu parmakları
tenimde
sarıl bana dedi
          sarıldım
                   kayboldu
                             kollarımda
dudaklarını uzattı
          öptüm
          kızılca kıyamet koptu
                   sonunda
soluğumu sordu
          yangın var dedim
                   küllenmiş
                             sonsuza
başımı istedi
          adakladım omzuna
                   sabah oldu
                   keskin hızla
ayaklarımı istedi
          yürüdüm
                   çıkmaz sokağa
                             yanyana
renklerini istedi
          doğan güneşin
                   bir demet menekşe
                   tadında
düşlerime sarmalayıp
          uzattım
morun
kızıla döndüğü
o aptal anda
uyandım
kızılcık dalında
          kırağı çalmış
martla
zifiri

Volkan Kemal