Thursday, June 28, 2012

Biricik ikilemlerim

Bir iki bir
terkediyor
terkediliyor
tükeniyor

tarifsiz
umuda yolculuklarım

sıfırlaşıyor
biricik saydıklarım

gölgem salınır peşim sıra
yalnızlığıma alışmışlığım benim
gölgeme sığınır
yokluklarım

sağırlaşıyor
çeliği demirleştiren su
çağlayanlarım ulaşmıyor denize

adımlarım daralıyor
geniş açıdan
kısılıyor gözkapaklarım

duygusuzlaşıyor nefesim
donuk sabahların sislerine karışıp
eriyor kardelene sarılmışlıklarım

yüzümdeki maskeler ağarıyor
dilimdeki yalana bulanmış
sessizliklerim

bire muhtaç ikilemlerin denklemi çözülüyor
nar tanelerine kavuşuyor
bahar yüzlü gelinciler
mor bir şalla örtünüyor
dudağın değdiği yer..

tuvalimde bitmeyen renklerin yalın çizgisi
tuvalimde
yüzü unutulmuş sevdam
tuvalimde delik deşik yüreğimi
resmedemedim
resmedemedim
karardı
kareler

ekranımda mavi
inci dişlerin gülüşü
gamze gamze

ekranımda
"karartma geceleri"
"uçurtmayı vuranlar"
"dantenin cenneti"

ekranım kare kare kararınca
ben bire muhtaç
ben ikilem içinde

sıfırlanan düşlerde
kabuslara saklanış
gizemli başdönmeleri
dişi kurt memeleri
sağaltırım
sağmallığımı
sağmallık
sağmal
sağ

sağ yanım pür telaş
uyanır terler içinde

ben bire
muhtaç
dirlik sıfır peşinde...

velhasıl
 tutsak olmuşum
birin rengine
sonsuz bilinmeyenliğe dönüşür
ikilemliklerim

ikilemlik
ikilem
iki
ik
i

Volkan Kemal