Thursday, September 6, 2012

Umarlı



bana bir masal anlat
içinde insan olmasın
kana susamış,
kansız..

bana bir tuval fırlat
gökyüzü rengini kıskansın
günboyu mavi aksın
denizler
morarmasın...

bana bir yalan anlat:
kediler kovaya dalsın
yıkansın
arınsın
barınsın..
darılmasın..

bana bir ses ver..
karadeniz gibi çılgın olsun,
saçları dalgalı
omuzlarına düşsün deniz kızlarının pulları..
güneş tozlarına karışsın
kara
deniz
karar masın..
hep mavi kalsın

bilirim, yasaklı her düş gibi
mavimsi kalmayacak
ayaklarındaki
inci taneler,
köpük köpük
ağaracak..

bakma öyle dingin durgun suya daldığıma..
bozabilirim diyorum..
yeminli, tabulu tapulu ne varsa..
kaçabilirim diyorum..
senden uzaklara
yakınlaşmaya
yıkabilirim diyorum
postumu dizine
çıkabilirim diyorum
öykülerin kerevetine
yok olabilirim
öykünmelerde
varolabilirim
sökülmelerle
süklüm püklüm
fakat
umarlı

Volkan Kemal
Yarımlık'lardan