Friday, November 16, 2012

fosforlu cevriye




Farklılığının farkına vardığında
fark atacaksın
ötekilerden berikilere doğru
fırdöndü
rüzgar-gülü
olmaya var mısın?
dediler

Farkettim sırları dökülmüş aynada
yüzümün yeşili rengini
moraran gözkapaklarımı
patlayan dudağımı
uzayan dilimi
kuruyan derimi
bukelamuna döndürdün beni
zamansız
izansız
imansız
donsuz ,
tumansız

aynasız bir dünya özlüyorum şimdi
bakınca farkedilmemek bakanca
bıkınca terketmek için
misafir geldiğim
kokuşmuş bu yeri
iliğim kemiğimle
yoğrulmuş toprağı mayalamak
gürgene özsuyu
karıncaya yuva
cırcır böceğine ses
bok böceğine hamak olmak istiyorum...

farkedilmek istiyorum anlayacağın
farkını ödeyenlerce
farklı bir sunak sunmak
baş göz üstüne
özsuyunda yunmak hiçliğin
Veee
kuşanıyorum insan yazgısını boynuma
lilithin kırdığı kaburgamı
havvaya sunmak
sundurmak istiyorum
isyanı
nisyana

yaşasın cehenneme kovulmak
cenneti farketmek pervanece
farkını ödemek farkındalığın 
farından firar etmek
farfara faytonlu
fosforlu cevriye!
 
Volkan Kemal