Thursday, August 9, 2012

Boğulmak

aceleye getirdim
zamanı yakalamak niyetinde olmasam da
niyetsizliğimi sona getirdim ve dayadım renklerin
en hoyratını ekrana
dayadım namluyu sakağına gökyüzünün
dinledim kurşun kokusunu damarlarımda
bir nefes esrar dumanına bağladım umud rüzgarını
barutsuz şafaklarda…

seni sende arayamam ki ben dende değilken
gecenin soluk yıldızlarına dalıp dalıp çıkamam saman yoluna
kuzey kutbuna koşamam ki böyle elsiz vede ayaksız..


bırakıyorum sınır kapılarında umudumu
dönüşsüz yollara sapmışlığımla
sesin sessizliğinde kendi çığlığıma yabancı
bir deniz feneri arayorum koca okyanusta
sahipsiz rüzgarlar sürükler beni bu gece
kaosa kapılır giderim pusulasız

özlemek diyorum seni; sende seninle olmasa da..
özlemek duru bir su damlasına bakıp içememek
içe kıvrılan bir istakoza dönüşüp yüzememek

özlemek diyorum çöllere dalmadan
ekranda bir hayal gibi süzülen
resmine bakıp
bakmayı kıskanmak
bakma
bak
ba
bakarak gözlerinde boğulmak

Volkan Kemal